Procesy Biznesowe

Jaką korzyść dają dobrze zaprojektowane procesy biznesowe?

Prawidłowo zaprojektowane i wdrożone procesy biznesowe prowadzą do osiągnięcia założonych celów i podniesienia wydajności.

Na czym polega proponowane rozwiązanie?

Na zaprojektowaniu mapy działań zmierzających do realizacji określonego celu. Na wyeliminowaniu działań nieefektywnych. Na określeniu mierników postępu wykonywanych działań oraz na przypisaniu ról i odpowiedzialności za poszczególne elementy procesu.

W JAKICH OBSZARACH WSPIERAMY NASZYCH KLIENTÓW?

Definiujemy proces glówny oraz procesy poboczne oraz rekomendujemy w nich zmiany

Projektujemy i wdrażamy działania automatyzujące i optymalizujące procesy

Projektujemy i wdrażamy narzędzia monitorujące postęp podejmowanych działań w procesie (KPI) oraz wpływające na wyniki finansowe

Projektujemy i wdrażamy zmiany w strukturze organizacyjnej przypisując odpowiednie role w procesie oraz poziomy odpowiedzialności

CZY CHCESZ PODNIEŚĆ EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ W SWOJEJ FIRMIE?

JAK WYGLĄDA PROCES WSPÓŁPRACY Z LAURAM?

DZIAŁANIE LAURAM I REZULTAT

1. Warsztat zerowy

Weryfikacja rezultatów i analiza wniosków w celu dalszej poprawy.

2. Analiza dotychczasowych procesów

Rekomendacje do działań kluczowych, nieefektywnych i działań zbędnych.

3. Projektowanie zmian i usprawnień

Mapa nowego procesu głównego oraz procesów pobocznych ze wskazaniem miejsc raportowania rezultatów.

4. Wdrożenie zmian wg harmonogramu

Funkcjonowanie całej organizacji wg nowych wytycznych oraz skoncentrowanie działań na rezultatach.

5. Controling w ramach odpraw

Weryfikacja rezultatów i analiza wniosków w celu dalszej poprawy.

DZIAŁANIE LAURAM

1. Warsztat zerowy

2. Analiza dotychczasowych procesów

3. Projektowanie zmian i usprawnień

4. Wdrożenie zmian wg harmonogramu

5. Controlling w ramach odpraw

REZULTAT

Poznanie bieżącej sytuacji i potrzeb klienta (bezpłatnie).

Rekomendacje do działań kluczowych, nieefektywnych i działań zbędnych.

Mapa nowego procesu głównego oraz procesów pobocznych ze wskazaniem miejsc raportowania rezultatów.

Funkcjonowanie całej organizacji wg nowych wytycznych oraz skoncentrowanie działań na rezultatach.

Weryfikacja rezultatów i analiza wniosków w celu dalszej poprawy.

Dlaczego warto zdecydować się na proponowane rozwiązanie?

1. Firma otrzymuje mapę do realizacji postawionych celów.

2. Dobrze wdrożone procesy biznesowe pozwolą firmie uzyskać większą efektywności.

3. Dzięki procesom biznesowym pracownicy rozumieją sens i cel swojego stanowiska.

4. Efektem dobrze wdrożonych procesów jej poprawa komunikacji pomiędzy działami.

5. Zwiększona wydajność i większa efektywność wpłynie na niższy koszt działań.

Zaufali nam

FAQ

Najczęściej zadawane pytania w zakresie Procesów Biznesowych

Kiedy jesteśmy przekonani dzięki pomiarom, że systematycznie poprawiamy efekty podejmowanych działań. Kiedy firma realizuje swoje cele biznesowe, a jej klienci otrzymują produkt / usługę szybciej niż konkurencja. Kiedy jeteśmy pewni, że komunikacja pomiędzy działami jest bardzo dobra, a proces produkcji rozwiązania czy usługi przebiega w sposób płynny.

Jest to zależne od złożoności procesów, czy ilości uczestników w procesach. Średni czas analiz nie powinien przekraczać kilku tygodni. Zdarzają się również sytuacje, gdzie procesów nie ma, nie ma również określonych sposobów na pomiar działań. W takich sytuacjach przystępujemy od razu do projektowania proceców.

Jest to oczywiście zależne od konkretnego procesu, ilości uczestników procesu, ważności procesu na całej mapie procesów. Możemy estymować, że jest to średnio między 3 a 6 miesięcy.

W trakcie projektowania i wdrażania procesu, nasze wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i nie stanowi najczęściej kosztu wyższego niż kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie.

Działania podejmowane przez Zespół Lauram mają charakter warsztatów jakie odbywają się w siedzibie klienta w ramach zespołu projektowego. Część prac jest wykonywana w siedzibie Lauram oraz online przy wykorzystaniu technologii połączenia.

Oczywiście. Od początku współpracy zależy nam na systematycznym i trwałym uzyskiwaniu poprawy efektywności działań.W większości przypadków zasadnicznym elementem naszego wynagrodzenia za wprowadzoną zmianę jest procent od uzyskiwanej poprawy wyników.

Efektem wdrożonego procesu jest również określenie cyklicznej odprawy, którą nie tylko przygotowujemy, ale i współprowadzimy z naszymi Klientami. Cykliczna odprawa umożliwia pomiar rezulatatów oraz definiowanie wniosków do dalszych optymalizacji. Naszym celem jest ciągła poprawa rezultatów z wdrożonych zmian, stąd nasi Klienci są w nami w kontakcie przez cały czas.

Skontaktuj się z nami

Telefon:
660-090-590

E-mail:
kontakt@lauram.pl

Adres:
ul. Rzymowskiego 53 (VIII piętro)
02-697 Warszawa

NIP: 5214101095

KRS: 0001148381

REGON: 540613440

Chcesz poznać ofertę, umówić się na spotkanie?
Wypełnij formularz kontaktowy.